Udany 2014 / I had a good year 2014

Krótkie podsumowanie:
To był pracowity rok. Dyplom, ślub, remont, a potem przeprowadzka.

A brief summary:
It was busy year. There were graduation, wedding, repair of apartment and then move in. 
Na blogu też się trochę działo.
Ten rok upłynął mi pod znakiem papieru. Dlaczego? Okazuje się, że ponad połowa rzeczy w tym roku uszytych powstała przy pomocy metody paper piecing. Zresztą sami zobaczcie część z nich.

On the blog also were a little bit things.
This was a paper year. Why? It turns out that more then a half of things I sew were made with using PP technique. Anyway, see for yourself at some of them.


1. "What's up" quilt 2. Twisted Log Cabin II 3. Snowflakes (LMChS QAL) 4. Pineapple pillow 5. Ozark Star Xmas Table Topper 6. Microscope pillow
7. "Zoom in" pillow 8. Jingle bells (LMChS QAL) 9.  Running through the forest (LMChS QAL) 10. Blue butterflies 11. Valentines mug rugs
12. Hearts quilt 13. Design Studio mini quilt 14. Paper guitar pillow 15. Clip bag 16. Twisted Log Cabin I 17. Multiple purpose bag 18. Sew Sweet QAL 19. "It's a boy" quilt
W 2014:
  • dzięki blogowi poznałam Was - wspaniałe Quiliterki, poznałam Waszą twórczość i zmotywowałam się do dalszych działań! Dziękuję :)
  • wzięłam udział w 2-óch zabawach Sew Along na blogu Szczecin Szyje;
  • wzięłam udział w 2-óch wyzwaniach na blogu Szuflady;
  • wzięłam udział w 2-óch Quilt Along (Sew Sweet u Joanny i Last Minute Christmas Sampler u Julianny);
  • uszyłam 3 spersonalizowane prezenty-poduszki dla: Chemika, Muzyka i Biologa; 3 dziecięce kołderki; 5 bieżników, 2 mini quilty, 2 torby, 1 pokrowiec, 2/3 projektu Twisted Log Cabin, 1 narzutę z kompletem poduszek;
  • odniosłam swój pierwszy sukces w  Last Minute Christmas Sampler QAL dzięki swojemu mini quiltowi.
In 2014:
  • I met You - great Quiliters, I descovered your creativeness and it gave me motivation to my own work. Thank you so much :)
  • I took a part in two Sew Along on Szczecin Szyje blog;
  • I took a part in two challenge on Szuflady blog;
  • I took a part in two Quilt Along (Sew Sweet with Joanna and Last Minute Christmas Sampler with Julianna);
  • I sewed 3 personalised pillow-gifts for Chemists, Musican and Biologist; 3 children quilts; 5 runners, 2 mini quilts, 2 bags, 1 cover, 2/3 of Twisted Log Cabin Project; 1 big quilt with pillows;
  • I got my first success in  Last Minute Christmas Sampler QAL thanks to mine mini quilt.
A teraz czas na rok 2015. Jak widzicie czas na zmiany - odświeżam wygląd bloga. 
Ciężko mówić o jakiś planach szyciowych, choć z tego podsumowania odchodzącego roku nasuwa mi się jedna rzecz. Nie rezygnując z szycia PP (mam pełen segregator wybranych wzorów :D) chciałabym spróbować innych technik i być może tak samo pokochać je jak ten 
mój papier.

Now it's time for 2015 year! It's time of changes - like you've seen I'm refreshing blog look.
It's hard to talk about sewing plans, but when I read this short summary I've noticed that it will be nice to sew someting with using new techniques. It's dosen't mean that I give up with sewing PP, but it can be fun to try new things and share it with you. 

Komentarze