I znów serduszka... / Hearts again...

Prawie dwa miesiące temu w poście walentynkowym pokazałam Wam zapowiedź kolejnych już serduszek. Podobnie jak w wośpowej kołderce wykorzystałam wzór Yin-Yang Hearts Julianny z Jednoiglca Sewing Under Rainbow. Tak więc z pomocą świetnego tutorialu powstała druga kołderka, tym razem jako prezent (oczywiście urodzinowy ;D) dla małej dziewczynki. Teraz mogę Wam ją pokazać, bo dojechała już do Jubilatki.

Almost two months ago in Valentine's Day post I showed You a trailer of next hearts. Similary like in charity quilt I used a pattern Yin-Yang Hearts by Julianna from Jednoiglec Sewing Under Raibow. It's really great! This time I sew a quilt as a birthday gift for a little girl. Now I can show it to you, because it already arrived to the birthday girl.

Tym razem serduszka uszyłam trochę inaczej. Wymyśliłam sobie, że będą dwukolorowe. I tak też się stało :)

However this time little hearts I made are a little different. I came out with that they will be in two colors. And here they are :)


Następnym pomysłem było pikowanie w pióra / Next idea was quilting in feathers


Tu już skończona kołderka / Here a photo of finished quilt



Mam nadzieje, że przypadła Wam do gustu moja kolejna wariacja serduszkowa. Czas wziąć się za coś innego ;) Zobaczymy tylko za co :)

I hope you enjoy my next hearts sewing variation. Now it's time for something else :) We'll see what it will be  :)

Komentarze

Prześlij komentarz

Pozostaw swój ślad :)