Kołderka "To chłopiec" / "It's a boy" quilt

W moim domu zagnieździł się ostatnio Mikołaj. A właściwie to jest u mnie jego warsztat :) Czy u Was jest podobne zamieszanie? Bo u mnie grudzień należy do najbardziej pracowitych dni w roku.

From some time I have a Santa's workshop in my home and like always December is most busy month of the year for me:)

Na początek zaprezentuję Wam kołderkę dla małego chłopca, która powstała jakiś czas temu. Dlaczego dopiero dziś ją publikuję? Ano, bo chłopiec ma dziś imieniny. 

At the beginning I want to present you quilt for a little boy, which I made some time ago. Why am I publishing today? Because the boy have his name-day today :)

Tak to jest kołderka małego Mikołaja. / Mikołaj's quilt.





Wykonana jest według wzoru  z książki "Patchwork krok po kroku" Sharon Chambers podobnie jak ta.

I've got pattern form "Patchwork step by step" Sharon Chambers book.

Komentarze

  1. Kołderka urokliwa, piękna kolorystycznie i pod względem wzoru.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna kołderka. Spokojna, neutralna, wręcz niewinna ;).
    Kamila, jakiego wypełnienia użyłaś?
    Czeka mnie szycie (dziecko rodzi się w maju) i tak sobie myślę, że poliester jest chyba lepszy pod względem wagi i puszystości.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, cieszę się, że Ci się podoba :)
      Ja użyłam poliestru jako wypełnienia (1 warstwy), ale nie miałam jeszcze okazji spróbować wypełnienia bawełnianego więc nie powiem co lepsze...

      Usuń
  3. Super !! Nie dość, że piękna to jeszcze cieplutka. Małemu na pewno będzie pod nią bardzo przytulnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Też mam nadzieję, że Mikołajowi jest pod nią milutko ;)

      Usuń
  4. Jest piękna, wręcz idealna - wspaniały prezent :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Pozostaw swój ślad :)