Traditional Baltimore garden quilt #6 - Oak Leaves & Acorns

Dziś pokażę Wam kolejny blok w projekcie Tradycyjny ogród w Baltimore. To póki co mój ulubiony z dotychczas aplikowanych bloków (poprzednie bloki 221071). Liście są duże, ale wymagające już trochę wprawy w aplikowaniu szczególnie jeśli chodzi o wcięcia w blaszce liściowej. Blok nie jest nudny do szycia, mi aplikowanie go poszło stosunkowo szybko. Gotowy prezentuje się ciekawie i nadal widać na nim kompozycję opartą na planie okręgu. Tego typu bloki w moim odczuciu uspokajają i dodają harmonii końcowemu oryginalnemu quiltowi.

Today I will show you another block in Traditional Garden in Baltimore project. This one is my favourite so far (previous blocks 22, 10, 7, 1). The leaves are large, but already require some practice in applique, especially when it comes to indentations in the lamina. The block is not boring to applque and it went relatively quickly. Ready looks interesting and you can still see the round composition on it. In my opinion, these kind of blocks are calming down and add harmony to the final quilt.

Mam już PIĘĆ bloków (a działam od września)!!! To mi daje jeden cały rząd z pięciu jakie są w oryginalnym quilcie! Nawet nie wiecie jak jestem dumna i szczęśliwa z tego powodu. Idę aplikować dalej, bo wpadałam jak śliwka w kompot!

I already have FIVE blocks (and I have been working since September) !!! It gives me one whole row out of five that are in the original quilt! You do not even know how proud and happy I am. Now I'm going to applique, because I fell like a plum into a compote!

Dane techniczne:
Wzór / Pattern:  Oak Leaves & Acorns
Autor: Marasha D. Radtke A Baltimore Album 25 Applique patterns
Ilość elementów / the number of elements: 20 = 6 (dark green), 6 (green), 2 (dark red), 2 (red), 4 (gold)
Technika / Technique: aplikacja ręczna/ hand applique 
Tkaniny / Fabrics: tło Ecru od Lalabaj.pl, zielony: kolekcja Ambience (Northcott) od craftfabrc.pl,  czerwony: Basic Red (Stof) od craftfabric.pl, złoty: Artisan Spirit Shimmer (Northcott) od craftfabric.pl


Komentarze