Sunset modern quilt (SAA QAL #1) - contest

W tym roku razem z Gosią z quiltsmyway uczyłyśmy się szyć po łuku. W zabawie we wspólne szycie Sew All Around uszyłam pierwszy z udostępnionych przez autorkę quiltów.
Teraz nadszedł czas konkursu podsumowującego całą zabawę. Moje wnioski z szycia i więcej na temat mojej pracy znajdziecie TUTAJ, w tym miejscu dodam tylko, że wzór udostępniony przez Gosię a uszyty przeze mnie tak się nam spodobał, że od maja wisiał w przedpokoju aż do 6 grudnia kiedy to zastąpiła go na okolicznościowa "Pannę Zieloną". Z pewnością "Zachody słońca" wrócą na swoje miejsce w przyszłym roku.
Zgłaszam moje "Zachody słońca" do konkursu i dziękuję Gosi za zorganizowanie zabawy, świetne wzory i dobrze napisane tutoriale a sponsorom za wsparcie i cenne nagrody! Już czekam czego nauczymy się w 2018!

Komentarze

Prześlij komentarz

Pozostaw swój ślad :)