Ostatni powiew lata / The last summer breeze

Lato się kończy a wraz z nim konkurs szycia letnich pocztówek organizowany przez Karolinę z b-craft. Swoją pierwszą kartkę pocztową z wielkopolskimi koźlakami pokazywałam TUTAJ, a dziś chcę Was zabrać na taflę średzkiego jeziora, gdzie podziwiać można zmagania młodych adeptów sztuki żeglarskiej z klubu uczniowskiego "Środa". 

Summer ends and a contest for sewing summer postcards organized by Karolina from b-craft ends with it. My first confetti postcard with goats I've showed HERE and today I want to take you on the lake in Środa Wielkopolska, where you can admire the struggles of young sailing students from the student club "Środa".
Moją pocztówkę uszyłam na postawie fotografii wykonanej przez moją koleżankę Irkę (więcej jej zdjęć znajdziecie TUTAJ). 

My postcard is inspired by the photograph made by my colleague Irka (more pictures you will find HERE).
Pocztówki to świetna sprawa. Format trudny, ale jakże przyjemny. Wiele pięknych i różnorodnych prac znajdziecie w grupie konkursowej na FB jak i na pokonkursowej wystawie w Szczecinie. Zapraszam

Postcards are a great idea for little sewing project. Format is difficult, but the quilt was really pleasant to make. Many beautiful and varied works you will find in the competition group on the FB as well as at the post-competition exhibition in Szczecin. 

Dane techniczne:
Wzór (Pattern): fotografia Irka Rabęda / photo by Irka Rabęda
Technika (Technique): confetti, aplikacja / confetti, application
Wymiary (Size): 10 cm * 15 cm / 4 * 6 inch

Komentarze

  1. Podoba mi się całościowo, ale konary drzew rewelacja :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie. Przy tak małym rozmiarze końcowym konary były nie lada wyzwaniem ;)

      Usuń
  2. Fajowa :-) Pływanie po jeziorach ma swój nieopisany urok. Także wrocławska Odra jest do tego całkiem zdatna :-) Mam słabość do tych klimatów, ale to już wiesz ;-) Bardzo mi się podoba Twoja dopieszczona kartka :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna !!! Gratuluję Kamila i życzę powodzenia w konkursie !!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Pozostaw swój ślad :)