Tradycyjny Ogród w Baltimore - podsumowanie aplikowania

KONIEC FAZY PIERWSZEJ "PROJEKTU: TRADYCYJNY OGRÓD W BALTIMORE": APLIKOWANIA!!! 

Dziś z dumą świętuję swoją systematyczność oraz wytrwałość.

Dziękuję Ci za trzymanie kciuków, kibicowanie mi i zaglądanie na bloga.
Pierwszy blok opublikowałam tutaj 29 września 2017 roku, a 26 maja 2020 roku pokazałam ostatni blok.

Moim planem i założeniem było uszycie 25 bloków w 2 lata. Życie, możliwości czasowe oraz umiejętności zweryfikowały ten plan. Musisz pamiętać, że to moje pierwsze zetknięcie z ręcznym szyciem aplikacji i w czasie tych kilku lat cały czas się uczyłam i szlifowałam swój warsztat. 

Ręczna aplikacja bardzo mocno mnie wciągnęła i obok FPP, EPP jest teraz moją ulubioną metodą szycia patchworków. Ogromnie cieszę się, że systematycznie aplikowałam i publikowałam tutaj swoje bloki (z jedną przerwą na sekretny projekt), wytrwałam, skończyłam założony na początku cel i teraz mam ogromną satysfakcję z gotowego topu! 

A co dalej?
Teraz czeka mnie kolejne wyzwanie - PIKOWANIE. Będę Cię informować na bieżąco jak mi idzie ;)

Więcej i częściej publikuję na instagramie. Publikuję tam, też filmy dotyczące ręcznej aplikacji (akcesoria do aplikowania, tkaniny, ranking bloków, przygotowanie do pikowania). Zapraszam Cię do obserwowania mojego profilu.

Polecam Ci podjąć takie duże i długoterminowe wyzwanie, bo uczucie dumy ze swojej pracy jest wielkie i bezcenne. Trzymam za Ciebie kciuki!

A ja mam już w głowie pomysł na swój własny projekt aplikowany ręcznie. To co, może dołączysz?

Komentarze

Prześlij komentarz

Pozostaw swój ślad :)