Traditional Baltimore garden quilt #8 - Vase of Berries & Rosebuds

Dziś swój debiut na blogu ma wymagająca najwięcej czasu waza która jest elementem jednego z bloków w ręcznie aplikowanym projekcie Tradycyjny Ogród w Baltimore.
Dlaczego? Było w niej wiele bardzo wąskich elementów, wszystkie podklejałam klejem Magic i aplikowałam na ciemnoczerwone tło. Potem całość aplikowałam odwrotnie do wazonu i na końcu całą wazę do tła. Jednak nie to sprawiło mi najwięcej kłopotu. O wiele bardziej zaskoczyła mnie swoją trudnością zygzakowata góra wazy. 
Trudy się opłaciły, bo waza na pewno jest NAJŁADNIEJSZĄ za wszystkich z tego quiltu!

Dane techniczne:
Wzór / Pattern: Vase of Berries & Rosebuds
Autor: Marsha D. Radtke A Baltimore Album 25 Applique patterns
Ilość elementów / the number of elements: 70 = red (27) + green (27) + yellow (16)
Technika / Technique: ręczna aplikacja / hand applique 
Tkaniny / Fabrics: tło Ecru od lalabaj.pl, czerwony gładki: kiltowo.pl, czerwony: (Northcott) od craftfabrc.pl, zielony: (Northcott) od craftfabric.plżółty: (Northcott) od craftfabric.pl

Komentarze