Traditional Baltimore garden quilt #19 - Cherry Wreath

Mam kilka nowych bloków szytych ręcznie do pokazania. Miałam czas na ręczne szycie, ale zrobienie im jakiś sensownych zdjęć jakoś nadal czeka a to na lepszą pogodę, a to na mój lepszy nastrój... 


Kolejny blok w długoterminowym projekcie aplikacji ręcznej Tradycyjny Ogród z Baltimore nie był tak nudny jakby się mogło zdawać po jego wyglądzie. Dużo kuleczek, które już opanowałam oraz duży okrąg na środku. 
Ułatwieniem było to, że nie musiałam nim złapać i zasłonić tych wszystkich gałązek odchodzących do owoców. Te cieniutkie gałązki  na samym końcu wyhaftowała mi mama. Dziękuję :) 
Blok prezentuje się dobrze i wprowadza pewien spokój do całej kompozycji oryginału. Był dobrym odpoczynkiem po ostatniej skomplikowanej wazie. 

A już niedługo kolejna odsłona - gdy tylko ruszę w plener zdjęciowy.
Dane techniczne:
Wzór / Pattern: Cherry Wreath
Autor: Marsha D. Radtke A Baltimore Album 25 Applique patterns
Ilość elementów / the number of elements: 57 = green (15), red (42)
Technika / Technique: ręczna aplikacja / hand applique
Tkaniny / Fabrics: tło Ecru od lalabaj.pl, zielony: od craftfabric.pl, czerwony: (Northcott) od craftfabrc.pl

Komentarze

Prześlij komentarz

Pozostaw swój ślad :)