Tradycyjny komplet do kuchni

Dziś pokażę Wam mój pierwszy uszytek skończony w ramach akcji WykończUFO w listopadzie. Są to tzw. wisiadło do kuchni oraz poduszka na krzesło. Cały komplet to moja pierwsze spotkanie z tradycyjnymi blokami i ich tradycyjnym szyciem (bez ułatwień). Taki sprawdzian dotychczasowych umiejętności i precyzji. Spodobało mi się, może coś więcej z tej przygody się zrodzi? Kto wie?

Wszystkie bloki pochodzą ze TEJ strony. Świetne miejsce z bardzo dobrymi instrukcjami. Zajrzyjcie koniecznie :)

Wisiadło (160 cm * 45 cm) składa się z bloków różnej wielkości: 10' (Hearth and HomeFarmers DaughterDouble Wrench Block), 12' (Castle In The Air, Album Variation).


Pikowałam je ćwicząc swirls i dot to dot  quilting wg filmów Angeli Walters.
A dlaczego wisiadło było w strefie UFO? Otóż zabrakło mi białej tkaniny (okazało się potem, że to było ecru), a ta którą dokupiłam była już śnieżnobiała! Zniechęciłam się i całość leżała w szafie. W listopadzie dorobiłam ramki w 3 blokach i jest SKOŃCZONE!

Poduszka powstała jeszcze jesienią wg. wzoru BEAR PAW (14'). Pikowałam ją szkoląc swoje umiejętności głównie w swirls i concentric swirls wg. filmów Angeli Walters. 

Komentarze

  1. świetny ufok wykończony :) mnie też zawsze cieszy skończona robota :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No i doczekało się! Fajnie kończyć co zaczęte, zwłaszcza z takim efektem :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Pozostaw swój ślad :)