Traditional Baltimore garden quilt #4 - Rose of Sharon Circle

Zaczynam ten rok blogowania od cyklu: Tradycyjny ogród w Baltimore. To mój trzeci blok w tym długoterminowym projekcie. Tutaj możecie zobaczyć poprzednie bloki (22 i 10). Do tej pory moje aplikacje ograniczały się do dwóch kolorów. Teraz wykorzystałam cztery kolory. 

I'm starting this blogging year with the series: The Traditional Garden in Baltimore. This is my third block in this long-term project. Here you can see the previous blocks (22 and 10). Until now, my applications were limited to two colors. This time I've decided to use four colors.
Sama nie wiem czemu uszyłam najpierw blok 10nie zaczęłam od tego bloku?! Większe pączki róż zdecydowanie łatwiej mi się aplikowało. Byłyby zapewne lepsze na początek. (Spójrzcie sami - listki są porównywalnej wielkości).

I do not know why I made block 10 first, and I didn't start with this one ?! Bigger rose buds were easier to apply. It would probably be better to start with. (Look by yourself - the leaves have a comparable size).
Dane techniczne:

Wzór / Pattern:  Rose of Sharon Circle
Autor: Marsha D. Radtke, A Baltimore Album 25 Applique patterns
Ilość elementów / the number of elements: 48 = 16 (green), 16 (bright green), 12 (dark red) , 4 (red)
Technika / Technique: aplikacja ręczna/ hand applique
Tkaniny / Fabrics: tło Ecru od Lalabaj.pl, zielony: kolekcja Ambience (Northcott) od craftfabrc.pl,  czerwony: Basic Red (Stof), Shimmer (Northcott) od craftfabric.pl

Komentarze

Prześlij komentarz

Pozostaw swój ślad :)