Choinki na wigilijny stół / Christmas tree mug rugs

Sezon na świąteczne szycie trwa bardzo krótko. Dlatego ja tegoroczne gwiazdkowe uszytki, nauczona doświadczeniem lat poprzednich, gdy plany były wielkie a realizacja znikoma, zaczęłam szyć już w LIPCU :)! 

I tak latem powstały topy podkładek na stół świąteczny. Nie byłam ambitna i od razu założyłam, że w tym roku uszyję połowę kompletu czyli 3 sztuki (Ja, Mąż i Syn). Plan wykonałam w 100% co mnie satysfakcjonuje. Przyszłoroczny plan będzie taki sam ;) I będzie pełny komplet! 


Wzór choinki pochodzi z książki Lindy Causee 365 Foundation Quilt Blocks, którą kupiłam na wakacjach w Krakowie jako moją pamiątkę z podróży :). Książka jest świetna szczególnie dla takiego fana techniki foundation paper piecing jak ja. Świadczyć o tym może fakt, że mam zaznaczoną ponad połowę bloków jako te "do uszycia". ;D
Podkładki w klimacie świątecznym pikowałam wg pomysłu M. Linie pikowania przypominają mu bowiem padający z nieba śnieg w czasie zamieci.

Dane techniczne:
Wzór / Pattern: 365 Foundation Quilt Blocks by Linda Causee
Technika / Technique: Paper Piecing


Komentarze