Traditional Baltimore garden quilt #21 - Vase of Rosebuds & Roses

Pamiętacie jak ostatnim razem pokazując postępy w Tradycyjnym ogrodzie z Baltimore pisałam, że czas na jakiś trudniejszy blok będący dla mnie wyzwaniem? Oto on! 
Wybrałam blok 21, w którym kwiatki i gałązki są na podobnym poziomie trudności co poprzednie bloki, ale waza to już inna historia. Ta waza to było mega duże wyzwanie. Wąskie żółte elementy, aby nie uciekały sklejałam klejem. 
Szycie takich małych elementów przez zaschnięty i twardy klej było bardzo mączące dla palców. Mam po nich kilka dziur w opuszku palca wskazującego. 
Ale efekt jest wart całej tej pracy!
Dane techniczne:
Wzór / Pattern: Vase of Rosebuds & Roses
Autor: Marsha D. Radtke A Baltimore Album 25 Applique patterns
Ilość elementów / the number of elements: 40 = green (25), red (10), yellow (5)
Technika / Technique: ręczna aplikacja / hand applique, aplikacja odwrotna / reverse applique
Tkaniny / Fabrics: tło Ecru od lalabaj.pl, zielony: od craftfabric.pl, czerwony : (Northcott) od craftfabrc.pl, żółty (Northcott) od craftfabrc.pl,

Komentarze