Traditional Baltimore garden quilt #17 - Flowering Wild Strawberry Wreath

Czuję od Was duże wsparcie w szyciu długoterminowego Tradycyjnego ogrodu z Baltimore. Dziękuję wszystkim za motywujące i wspierające słowa. Tak jak ostatnio wspomniałam podkręcam trochę tempo szycia i już planuję kolejne kroki w tym projekcie. 
Kolejny do mojego Ogrodu trafia blok truskawkowy. Podobny blok już był, różnił się kształtem liści. Kolejny raz blok jest wynikiem współpracy mojej i mojej mamy. Ja aplikuję, Ona haftuje!  
Czas zabrać się za coś kolejnego. Przecież już z górki ;)

A na koniec zestawienie!
Dane techniczne:
Wzór / Pattern: Flowering Wild Strawberry Wreath
Autor: Marsha D. Radtke A Baltimore Album 25 Applique patterns
Ilość elementów / the number of elements: 
Technika / Technique: ręczna aplikacja / hand applique 
Tkaniny / Fabrics: tło Ecru od lalabaj.pl, zielony: kolekcja Shimmer (Norhcott) od craftfabric.pl, pomarańczowy : kolekcja Ambience (Northcott) od craftfabrc.pl

Komentarze