Traditional Baltimore garden quilt #9 - Lotus Blossom Wreath

Padł właśnie mój rekord, którego pewnie nie uda mi się już pobić w projekcie: Tradycyjny ogród w Baltimore. Blok, który dziś Wam pokażę jest tym rekordzistą ponieważ od dnia, w którym dokonałam wyboru tkanin i odrysowałam go na freezer-paper do momentu sesji zdjęciowej gotowego bloku minęło zaledwie 7 DNI! Dokładnie zajął mi 6 wieczorów po 2 godziny :O. Nieprawdopodobne i raczej już nie do pobicia!
Dane techniczne:
Wzór / Pattern:  Lotus Blossom Wreath
Autor: Marasha D. Radtke A Baltimore Album 25 Applique patterns
Ilość elementów / the number of elements: 5 = 1 (green), 4 (orange)
Technika / Technique: aplikacja ręczna/ hand applique 
Tkaniny / Fabrics: tło Ecru od Lalabaj.pl, zielony: kolekcja Ambience (Northcott) od craftfabrc.pl,  pomarańczowy: kolekcja Ambience (Northcott) od craftfabrc.pl

Komentarze