Traditional Baltimore garden quilt #8 - Tulip & Paperwhite Square

Trochę ostatnio tutaj cicho. Nie znaczy to, że nic się u mnie szyciowo nie dzieje. Oj nie. 

Na pokazanie czekają: biało-czerwona na konkurs Stowarzyszenia Polskiego Patchworku, wisiadło z charm packa, kołderka urodzinowa Franka, top z trójkątów z Berniną oraz baby quilt i kilka rozgrzebanych ufoków (którymi czas się zająć ;)). 

Dziś natomiast będzie kontynuacja cyklu: Tradycyjny ogród w Baltimore. Aplikacja ręczna na tyle mnie wciągnęła, że aktualnie szyję tak jeszcze jeden tym razem tajny! projekt (przez to Baltimore będzie szyty dłużej niż zakładałam na początku, ale co się odwlecze...).

Ale do rzeczy. Blok łatwy i przyjemny, a na sam koniec po przyszyciu środkowej części bardzo efektowny!  
10 września minął rok od pierwszego wpisu w tym cyklu. Czas leci szybko, a prace powoli posuwają się do przodu. Na ten moment cały projekt mogę podsumować tak: mam 7 bloków gotowych oraz pokochałam ręczną aplikację :).

Dane techniczne:
Wzór / Pattern:  Tulip & Paperwhite Square
Autor: Marasha D. Radtke A Baltimore Album 25 Applique patterns
Ilość elementów / the number of elements:  33 = 20 (green), 13 (oragne)
Technika / Technique: aplikacja ręczna/ hand applique 
Tkaniny / Fabrics: tło Ecru od Lalabaj.pl, zielony: kolekcja Ambience (Northcott) od craftfabrc.pl,  pomarańczowy: kolekcja Ambience (Northcott) od craftfabrc.pl

Komentarze

  1. Niezmiennie podziwiam To naprawde ambitny projekt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie! :* Jak skończę to czeka mnie pikowanie - to dopiero będzie wyzwanie!!!

      Usuń
  2. Trzymam kciuki za Baltimore. I strasznie podoba mi się określenie "wisiadło".

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak sobie przycupnęłam i podziwiam (głównie na instagramie) Twoje bloczki do tego projektu. Bardzo podziwiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie ;) . Na IG rzeczywiście więcej się dzieje.

      Usuń
  4. This is really unique and beautiful design. Your blog always inspires me to try new things with DIY.

    Thanks!
    embroidery patches iron on
    jackets back patches

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Pozostaw swój ślad :)