BERNINA Triangle Quilt Along #1

Kolejny śliczny i nowoczesny projekt skusił mnie do rozpoczęcia nieplanowanego udziału w QAL'u. Tym razem zabawę organizuje marka BERNINA. A cała zabawa polega na uszyciu topu składającego się z różnych rodzajów trójkątów - Triangle Quilt Along.

Another cute and modern project tempted me to start new QAL. This time BERNINA is the organizer. And the whole fun is to sew the top of the triangles - Triangle Quilt Along.

117 trójkątów już wycięłam. 
I cut my 117 triangles.
A tutaj pierwsze szyte 16 trójkątów. Szyłam świetną metodą nr 2! Polecam.
Here you can see first of my sewing triangles (16). I sewed them with great 2nd method.
To mój pierwszy raz z całą kolekcją tkanin. Nie zawiodłam się, dodałam kilka solidów i gotowe.

Dane techniczne:
Zabawa: Bernina Triangle Quilt Along
Autor wzoru: Brigette Heitland 
Tkaniny: wzorzyste: kolekcja Birdsong (Dashwood studio)craftfabric.pl, gładkie: 9163, 9196, 2900 (kiltowo.pl)
Teraz muszę zacząć jeszcze TYLKO jedną zabawę we wspólne szycie - taki jest plan :)

Komentarze

  1. Piękny zestaw kolorów! I jaki cudny ptaszek się w tle skrywa :D Mam też wycięte 117 i wszystkie bloki do tej pory. Czekam teraz hurtem na porcję 5-8 bo szybko się szyje. Z ogromną przyjemnością tworzę. To była dobra decyzja o przystąpieniu do nieplanowanego projektu :D

    Wyjdą nam śliczne quilty :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Pozostaw swój ślad :)