Nadzieja - Hope Mini Quilt Pantone Quilt Challenge 2017

Trwa wyzwanie Pantone 2017. Tegoroczna edycja dotyczy prac z wykorzystaniem koloru greenery.

Now it's time to show you my interpretation of using greenery color for Pantone Quilt Challenge 2017.
Uszyłam z tej okazji nowoczesny mini quilt z kółkami. 
Szycie po łuku spodobało mi się podczas zabawy Sew All Around QAL (o tym w kolejnym poście). Poszłam za ciosem i stworzyłam nowoczesne kółka. Kolor greenery połączyłam z soczystą ciemną zielenią oraz żółcią i beżem. 

I sew a modern mini quilt with a lot of circles. 
I like sewing curves, so I took apart in Sew All Around (next post will be about this QAL). I've decided to mix color greenery with fresh green, yellow and beige.
Całość wypikowałam w falistą nieregularną kratkę. 
Wymiary: 65 cm * 65 cm

I've quilted this mini quilt with irregular curved chequered pattern. 
Size: 25 inch * 25 inch
Tytuł nadzieja odnosi się do samego koloru zielonego ale również to nadzieja dla małej Klary na jej powrót do domu ze szpitala. Dlatego właśnie uszyta przeze mnie kołderka niemowlęca trafi TUTAJ na aukcję charytatywną.

This mini quilt title is HOPE, for two reasons. First, the green color is a symbol of hope. And second, it's a hope for little Klara to come back home from hospital, and that's the reason why this quilt will be placed as an iten on charity auction.

Komentarze

  1. Very pretty quilt. Great inspiration.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny quilt. Ćwiczenia w szyciu po łuku przydały się. Pozdrawiam serdecznie i życzę powodzenia w konkursie.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Pozostaw swój ślad :)