Sirius - #1 Milky Way Sampler QAL

Długo nie mogłam się zdecydować na tkaniny do zabawy Milky Way Sampler QAL stąd też mam duże opóźnienie w jego realizacji. Na szczęście bloki mojego ukochanego PP udostępniane w tej zabawie przez Alyce są łatwe, więc ze spokojem uda mi się nadgonić resztę szyjących od stycznia koleżanek.

W tym quiltcie postawiłam na sprawdzone rozwiązania dotyczące tła. Wybrałam tkaniny marki Classic Cottons z biało-szarej kolekcji Get back! kupione u Karoliny z b-craft.pl. Dzięki takiemu tłu będę mogła poszaleć w doborze wzorów i kolorów jeśli chodzi o same gwiazdy.
Dziś pierwsza odsłona: blok SIRIUS.

For a long time a couldn't choose right fabrics to project Milky Way Sampler QAL. Because of that I have 4 months of delay... But PP blocks published by Alyce aren't difficult so I'll catch up other sewing girls soon.


In this project I decided to make neutral grey background. I choose Classic Cottons fabrics from Get back! collection which I bought in b-craft shop. Thanks to this grey background I can go crazy with color of stars :) 
My first block: SIRIUS

Komentarze

  1. I ja będę szyła te bloki a mam opóźnienie o 1 blok większe od Ciebie :D
    Podoba mi się minimalizm tego projektu. Zastanawiam się czy rozrzucić te gwiazdy na narzucie czy raczej inaczej je skomponować?
    Tkaniny wybrałaś piękne. Takie niebowo-gwieździste.
    Tak trzymaj :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie się zapowiada :-) Super zestaw kolorystyczny. Trzymam kciuki :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo mi się podoba- powodzenia w zabawie- ja ciągle nie mogę wystartować

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Pozostaw swój ślad :)