Powrót (PP) / Come back (PP)

Dawno mnie tu nie było. Wróciłam. 
Powoli, bo wiele rzeczy mam rozgrzebanych i staram się sukcesywnie je kończyć. Są duże, albo w początkowej fazie szycia, więc to potrwa. (Zauważyłam, że ten rok chyba większość z Was przeznacza na walkę z Ufo'kami - wpisuję się w ten trend ;))

Wróciłam do PP. Tęskniłam. Teraz już wiem, że nawet bardzo...
Miłość przetrwała próbę czasu ;)

Pierwszy poważny tegoroczny projekt to PP quilt z dużych elementy, duży romiar i szybkie postępy. Taka rozgrzewka.

It's been a while since I've been here. But now I'm back. 
Slowly, because a lot of things I have in progress and try to finish it successfully. They are large, or in the early stages of sewing, so it will last. (I noticed that this year I think most of you spent on the fight with UFOs - I type in this trend;))

I went back to PP. I missed it a lot. Now I know  how much...
Love has stood the test of time;)

Frist quilt is PP project with large items, large format and rapid progress. This is kind a warm-up.
Tyle na dziś, bo to póki co tajne. Cii ;)

That's it for today, because it's a secret project for now. Shh;)

Komentarze

  1. powodzenia :)miłość do PP jest trwała ;) ja w tamtym roku ukończyłam wielkie UFOki w tym roku mogę coś nareszcie nowego szyć... o ile czas się znajdzie ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Pozostaw swój ślad :)