Dwór w Koszutach w mojej odsłonie / Manor house in Koszuty

Pobliskie Muzeum Ziemi Średzkiej z okazji 50-lecia powstania ogłosiło konkurs na własną interpretację Dworu, w którym ma swoją siedzibę lub parku, który ją otacza. 

Our hometown museum is having 50th anniversary, so they came up with idea of organizing competition in which participants are making their own interpretation of view at manor house in Koszuty.

Nie mogłam się oprzeć i uszyłam mini makatkę przedstawiającą Dwór. Przy okazji pierwszy raz wypróbowałam metodę confetti. 

I could not resist to not to take a part in this kind of event, so I sew miniquilt with the manor house.
Dla ułatwienia korzystałam z dwustronnej przezroczystej (tu jeszcze z papierem) taśmy do podklejania spódnic. 

To make my life easier I used doubleside transparent tape.
Całość obsypałam skrawkami tkanin. I dopiero wtedy zaczęła się najlepsza zabawa :D. 

I put the confetti on top of it and the fun begins :D
Jestem oczarowana jak samo pikowanie dodało szczegółów i z niepodobnego obrazka powstała bliska interpretacja Dworku.

I am fascinated, how quilting can add details :)
Szczegóły Dworku i parku z bliska.

Details zoom in.
Z pewnością to nieostatni raz z techniką confetti :)

I'm sure this is not my last confetti quilt:)

Quilt przyniósł mi II miejsce w kategorii 18+ :). Nagroda niespodzianka - zaproszenie do SPA - sprawiła mi wielką przyjemność!

I took second place in 18+ category and won visit in the SPA!

Makatka jest bardzo zielona dzięki czemu mogę zgłosić ją do Hello Sunshine Gosi z QuiltMyWay. Quilting.

Komentarze

  1. Wow fajny eksperyment brawo!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow fajny eksperyment brawo!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniały debiut. Gratuluję. Confetti to świetna technika. Daje tyle swobody. Znakomicie ją wykorzystałaś. Aż się nie chce wierzyć, że szyłaś tak pierwszy raz. Szyj, szyj .... Masz talent :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacyjny obraz! Gratuluję talentu! Też bardzo chcę spróbować konfetti...
    zastanawiam się, czy dam radę tak bez podstaw i żadnego kursu...

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna praca! Kusisz kolejną techniką ;-) Fajnie, że pokazałaś kolejne etapy :-) Pozdrawiam i czekam na większy format ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny efekt, Kamila. Aż nie chce się wierzyć, że to Twój debiut w tej technice.
    Dziękuję za udział w konkursie i życzę powodzenia !!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję wygranej :)
    Śliczna praca, jakoś nie mogę się przemóc do tej techniki, a przecież efekt wspaniały!

    OdpowiedzUsuń
  8. I love your little house and the methods and means you used to create it!

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję sukcesu i życzę powodzenia w kolejnym! Podziwiam Dworek i debiut w nowej technice!

    OdpowiedzUsuń
  10. Your mini quilt of the Manor House is beautiful, so detailed. I enjoyed seeing how you made it too. Thank you for sharing.
    Smiles
    Kate

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Pozostaw swój ślad :)