Zima nadchodzi / Winter is comming

Zima powolutku nadchodzi. Dziś po raz pierwszy w tym sezonie musiałam rano skrobać szyby w samochodzie :(. Jest to czynność, której wybitnie nie lubię, chyba jak każdy. Poza tym zima to niestety coraz szybciej przychodzący wieczór. Jedynym wybawieniem wtedy jest bielutki śnieżek, którego na razie brak.

Winter is coming. For a first time today I was defrosting my car, which I (put it mildly) dislike. In Poland Winter is intrinsically linked with short days, so it's getting dark outside really quickly. Only snow improves situations. But now we don't have snow yet.

Aby przygotować się na nadchodzące chłodne, chłodniejsze oraz już całkiem mroźne tygodnie (oby nie miesiące), postanowiłam zagwarantować sobie chociaż ciepło wewnętrzne. Jak? Dostarczając organizmowi gorące napoje. Z tej okazji uszyłam ocieplacz na kubek termiczny. A nie byłabym sobą, gdyby nie był patchworkowy. Postanowiłam wypróbować w tym celu linijkę od Darlene Zimmerman (tu możecie ją znaleźć). Heksagony szyłam maszynowo (według tego tutorialu). Może następnym razem skuszę się na ręczną robotę? Ocieplacz uszyłam w kolorach czerwonym i zielonym. 

I want to be prepared for upcoming frosts. How? I sew undersuit on the steel thermo cup. Of course it is patchwork undersuit. I used Hexagon Tample Shapes by Darlene Zimmerman (you can see it here). Everything I sew on my sewing machine (here is tutorial, which I used). Maybe next time I will do this manually? My undersuit is red and green, but those photos didn't show true colors.

Poniżej zdjęcie z szycia mojego ocieplacza. 

Here is photo of sewing my undersuit steel thermo cup. 


Teraz trzyma ciepło o wiele dłużej :) 


Now it keeps warm longer :)


Komentarze